Yengemin Ateşini Söndürdüm

Slm merhabalar ben baran daha önce güzel müşterim adlı hikayeyle karşınıza çıkmıştım gelen yoğun istek üzerine yeni hikayemle karşınızdayım;daha yeni bu güzel olay başımdan geçti;açık öğretim fakültesine girenler geçen hafta sınav olduğunu bilirler neyse biz amcamlarla altı üstlü oturuyoruz babam izin alıp güya eve ders çalışmaya gittim kız arkadaşım adet olduğu için 10 gündür sex…

Kız kardeşimin Amı

Selam ben gabri. size kızkardeşimle yaşadığım ilişkiyi anlatıcam.ben 1,75 boyunda ve 21 yaşındayım. kızkardeşim ise 17 yaşında ve lisede okumakta. adı da esra. ama onun güzel götü ve sivri uçlu memeleri beni deli ediyor. bir gün evimizin salonunda porno film aldım ve onu izliyordum. ama aylardır da kardeşimi hayal edip otuzbir çekiyordum. çünkü beni çıldırtıyordu….

Kuzenimle Ben_

Ben size gecen yaz basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum.Gecen yaz türkiyeye geldigimizde benim yaslarda (22) akrabalarin kizlari olamadigindan, genelde kuzenlimle beraber gezerdim.Türkiye baya sicak oldugundan ve ben genelde acik giyinen bir bayan oldumdan cok sexy bir vucudum oldugu icin tabiki ordada baya acik giyindim. Bir gece kuzenimle balkonda sohbet ederken farkina vardim üzerimdeki (v)…

Kayınvalidemi Zorla Siktim..

Kayınvalidem güler taş gibi bi kadındır. bundan 6 ay once oldu ne olduysa. eşim yazlığımızdaydı ve ben işlerim nedeni ile ankaradaydım.işlerimi hallettikten sonra yazlığa tatile gidecekken eşim annesinide getirmemi istedi bende kayınvalidemi aldım gece12 de yola çıktık. üzerine bol bi etek giymişti v yaka bluzundan sanki göğüsleri fırlayacak gibiydi. yolu yarıladığımızda afyonda yemek yemek için…

Annennemi Siktim

Merhba size daha önce ablamı nasıl sikğimi anlatmıştım. bundan bir buçuksene önce evde yanlızdım birsüre bu günlerin irinde yine arkadaşlarla dışarda takıldık. aolko falan aldık kafam baya iyi olmuştu. eve girerken anne annemin ışıkları yanıyodu. eve çıktım duş aldım ve tv ye bakmaya başladım sonra porno cd taktım mastürbasyon yaparken anne annem aklıma geldi ve…

Annemin Mini Etekleri.!

Hikayeme başlamadan ,önce emeği geçen herkese teşekkürler ben malatyadan selçuk,size başımdan geçen ve hayatımı etkileyen bir anımı anlatacağım.anımın kahramanı annedir ve kendisi şu an dışarıda.Babamla annem boşanalı 1 yıl olmuştu ben annele kalıyorum.annem babamdan ayrıldıktan sonra tam bi orospu gibi giyinmeye başlamıştı.maddi durumumuz iyi olduğu için,her gün değişik değişik giyinirdi etekler,buluzlar vs. Ben üniverte ikinci…

Üvey Yigen

Merhabalar ismim suat bursada oturuyorum şuanda yirmi dört yaşındayım bu olay başımdan geçeli 3 hafta oldu herneyse hikayeye geçeyim.ablam kendisinden 13 yaş büyük birisi ile evlendi karşı çıksada o istediği için evlendi evlendiği adam daha önce den 3 cocuğu vardı biz yani annemlerle giderek alıştık onlardada kalıyorduk yine bir hafta sonu onlar bize gelecekti ama…

Ensest..`

Birzaman üninersitede okuduğum yıllardı ve bir zaman yaz okuluna kalmıştım ve annemde yanıma gelmişti. anaem orta yaşlarda sexsi bir kadındır ve yazlık tek parçalı dekolte bir elbise giydiği zaman dahada sexi oluyordu.birgün öğlene doğru okuldan eve geldim ve beraber denize gidecektik ben arabada onu bekliyordum biraz sonra arabaya bindi üzerinde yazlık tek parça askılı dekolte…

En Sevdiğim Abla

Kankamla finaller için çalışıyoruz.Yine böyle sıcak günlerden biri.Vakit birhayli geç oldu artık yatma zamanı dedik ve kankam yatmaya gitti.Bende duşa girdim,epeydir ders çalışmaktan başka bir şey yapmadığım için masturbasyon yapıp kendimi rahatlatayım dedim.Gece saat 3 falan.Tam başlamışken kankamın ablası Zeyno tuvalete kalkmış ışığı görüp banyonun kapısını çalmış ama ben duymadığım için kapıyı açıp içeri girince…

Devam Etsene 2

Elimi uzattıgımda kıllarına degdım oyle kotu oldum kı zevkten geberıyordum kendıme gelmeye calısırken devam etseee dıe ınledı allahım bu duydugum en guzel seydı. nefesım kesılmıs elımı ıyıce alta soktum amı cok guzeldı kılları yenı uzamaya baslamıs ve cok kucuk bır amı verdı delıge geldıgımde ablam ıyıce bacaklarını actı delıgıne geldıgımde ıslaklık parmagımı kayganlastırdı delıge ucunu…